Shop Mobile More Submit  Join Login
The REAL way to fight Floormasters! by Skullkid1029 The REAL way to fight Floormasters! by Skullkid1029
The REAL way to fight Floormasters is to face them in rock paper scissors! XD Just a funny idea that came to me while playing wind waker. There is no greater disappointment than when they grab you! Please enjoy and comments and feedback are always appreciated! :D
Add a Comment:
 
:iconshadowsgirl9:
ShadowsGirl9 Featured By Owner Jul 17, 2013  Hobbyist General Artist
Haha! This is great! xD
Reply
:iconlink0227:
Link0227 Featured By Owner Jul 4, 2013
Ahahaha! Genius! :rofl: :lmao:
Reply
:iconbutcherstudios:
ButcherStudios Featured By Owner Jul 3, 2013  Hobbyist General Artist
original :squee: muy creativo
Reply
:iconskullkid1029:
Skullkid1029 Featured By Owner Jul 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
Gracias
Reply
:iconlynkofwinds:
LynKofWinds Featured By Owner Jun 28, 2013
This is so great. xD
Reply
:iconskullkid1029:
Skullkid1029 Featured By Owner Jun 29, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks! :D
Reply
:iconimorales032:
imorales032 Featured By Owner Jun 26, 2013  Student Traditional Artist
hahahahahahahahhahahahha!!!!!! Thats awesome!!!!
Reply
:iconragedaisy:
ragedaisy Featured By Owner Jun 25, 2013
Funny idea ^_^
Reply
:iconcontraltissimo:
Contraltissimo Featured By Owner Jun 24, 2013
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA this is the best!!! :rofl::rofl::rofl:
Reply
:icontaragonra:
Taragonra Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Writer
XD Love it!
Reply
:icontwiliyoshi:
TwiliYoshi Featured By Owner Jun 24, 2013
:stare: Why did I not know this as a child.
Reply
:iconsarastrawberii:
SaraStrawberii Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
Hahahahah oh gosh that's so true ! xD
Reply
:iconskullkid1029:
Skullkid1029 Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yeah! :D
Reply
:iconjuliusmight:
juliusmight Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist
XD Thatīs IT!! YOU ARE GOING TO DIE!! hey Why no whack the floor master?
Reply
:iconzeliga:
Zeliga Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:woohoo: I'LL TRY THIS!
Reply
:iconskullkid1029:
Skullkid1029 Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
I'm sure it will work! XD
Reply
:iconzeliga:
Zeliga Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
MWA-HA-HA-HA! IN YOUR FA-.... Oh wait they don't have a face :noes:
Reply
:iconskullkid1029:
Skullkid1029 Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
Let's just draw a face with marker! Close enough.
Reply
:iconzeliga:
Zeliga Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
*Draws the face* >>Now I can say "In your face" when I win..."
Floormaster ft. Meh: "Rock, paper, scissors!"
Floormaster: Rock
Meh: Scissors ". . ."
Floormaster: *Grabs meh and throws me somewhere* "IN YOUR FACE!"
Meh: :ignore: Damn this...
Reply
:iconskullkid1029:
Skullkid1029 Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
Well, links sword is sharp as scissors! Let's use it!
Reply
:iconzeliga:
Zeliga Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
B-) Good idea...
Floormaster: ^^;
Reply
:iconskullkid1029:
Skullkid1029 Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
XD
Reply
(1 Reply)
:iconcommenter798:
commenter798 Featured By Owner Jun 24, 2013
XD I love this! Soooo true! I especially like Links face. :)
Reply
:iconskullkid1029:
Skullkid1029 Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks! :D
Reply
:iconcommenter798:
commenter798 Featured By Owner Jul 10, 2013
Welcome
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 24, 2013
Image Size
85.8 KB
Resolution
972×608
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,033 (2 today)
Favourites
72 (who?)
Comments
28
×